Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 3.67 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Front Exiting Exhaust
19-02-2011, 21:13 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2011 21:43 przez cwany_lisek.)
Post: #11
RE: Front Exiting Exhaust
oby tylko nie było przepychanek w alejach serwisowych, jak w ostatnim sezonie, bo zamiast poprawić bezpieczeństwo to je pogorszą!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
21-02-2011, 21:34
Post: #12
RE: Front Exiting Exhaust
Moim zdaniem raczej mogą podgrzewać opony, ale przecież taka konstrukcja doprowadzałaby bez ustanku do przegrzewania opon. Nie ma w tym za grosz logiki, ale właśnie o to chodzi w F1. Nie wiem, już na pewno oni coś wymyślili i gumy się przegrzewać nie będą Wink A ten wydech to na moje będzie odkrycie sezonu, tylko patrzeć jak wszyscy zaczną kopiować

Szybkiego powrotu do zdrowia, Robert!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
21-02-2011, 21:44
Post: #13
RE: Front Exiting Exhaust
gazy w FEE mają za zadanie zasilenie dyfuzora w większą ilość powietrza i zarazem zwiększenie docisku,dzięki owiewkom tłoczone jest ono wprost do zwężki.Ta symulacja CFD faktycznie może sprawiać wrażenie że celem jest podgrzanie opon ale tak nie jest
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-03-2011, 19:26
Post: #14
RE: Front Exiting Exhaust
koledzy odbiegając od tematu Renault, chciałbym sie was spytać czy ma ktoś jakieś dokładne fotki i info na temat tej podłogi STR, bo podbno mają jaką podwójną podłoge, a na żadnym mi znanym zdjęciu jeszcze nie zauważyłem tam żadnej innowacji. nie bd zakładał nowego tematu bo się nie opłaca dlatego pytam tutaj ;p
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości