Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyjazdy na GP
23-02-2011, 15:33
Post: #1
Wyjazdy na GP
Chętni kibicować na SPA Robertowi w 2012 piszcie.[/size][/font]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-02-2011, 15:48
Post: #2
RE: Wyjazdy na GP
mysle, ze bede - bylem na Spa w 2010 i baaaardzo podoba mi sie ten tor.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-02-2011, 15:59
Post: #3
RE: Wyjazdy na GP
Ja byłem na Hungaro w ubiegłym sezonie. Było ok, ale chciałbym pojechać na SPA bo słyszałem, że jest to super tor. Wiesz może jakie tam są ceny? np.nocleg? Pozdrawiam
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-02-2011, 16:49 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2011 17:19 przez wojtitychy.)
Post: #4
RE: Wyjazdy na GP
Hungaro przy Spa sie kryje (no moze poza nocnymi imprezkami na okolicznych polach namiotowych Smile - tutaj Wegrzy bija na leb wszystkich... Big Grin ).
Polozenie toru Spa swietne - z biletami Bronze masz duzy wybor miejsc gdzie naprawde duzo widac i nikt Ci nie zaslania (w wiekszosci miejsc sa skarpy), a jesli masz ktoras z trybun Gold to tez jest mnostwo radosci.
Jesli chodzi o spanie to niestety ceny sa dosc wysokie - hotel, pensjonat ze sniadaniem od 40E za os. (oczywiscie w poblizu toru - do 15km), sa tansze ale z reguly zarezerwowane przez agencje turystyczne na dluuuugooo przed GP wiec nie jest latwo znalezc sobie tam miejsce. Mozna wynajc cos w Niemczech blisko granicy i dojezdzac dziennie na tor te 50-60km i wtedy powinno wyjsc taniej - generalnie czym szybciej zrobisz sobie rezerwacje tym masz taniej i blizej (na booking.com zawsze mozna cos znalezc). Mozna tez na polu namiotowym ale wtedy trzeba byc dobrze przygotowanym (dobry spiwor i namiot) - ostatnio temp. w nocy oscylowala w granicach 5-8 stopni i o ile spanie w takiej temp. nie jest wielkim problemem to wyjscie z namiotu nie jest najprzyjemniejsze Wink
Jedzenie: na torze zbojeckie ceny: fryty ok. 5E, ichniejsze hamburgery, hot-dogi (obowiazkowo z cebula - dobre, warto sprobowac) to 7-8 E, herbata, czekolada na goraco, kawa chyba 2-3 E, cola, woda itp. chyba 3-5E jak dobrze pamietam...poza torem tez wszyscy nastawieni na zysk w ten weekend (nawet specjalne karty menu maja w niektorych restauracjach z wyzszymi cenami) - ale mozna sobie np. zrobic zakupy w jakims sklepie i przygotowac sobie jedzenie na tor we wlasnym zakresie i wtedy masz normalne ceny jak w calej Europie zachodniej.
Bilety kupowalem tutaj - http://www.spagrandprix.com/, a tutaj masz hotele w okolicy polecane przez organizatora http://www.spa-francorchamps.be/en/touri...ations.php (klikasz na miasto na mapce i wyskakuje kilka) - ale nocleg chyba bedzie latwiej znalezc na booking.com np. http://www.booking.com/searchresults.htm...ar_group=1
Powodzenia na Spa! Naprawde warto!! Big Grin

Fotka z zakretu Rivage (wystarczy miec bilet Bronze)

   
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-02-2011, 17:30
Post: #5
RE: Wyjazdy na GP
Serdeczne dzięki za pożyteczne informacje. Największy problem to nocleg, gdyż chcę jechać tak aby byś już w czwartek na pit-walk. Będę kombinowałSmile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-02-2011, 17:42
Post: #6
RE: Wyjazdy na GP
Pit Walk fajna rzecz niestety ostatnio na Spa trwal tylko 1,5h (gdzie indziej 3h i dluzej) wiec scisk i gonitwa byly na maxa (ale autograf RK na czapeczce udalo mi sie zdobyc Wink )
Z noclegiem mialem ten sam problem ale zalatwialem na ostatnia chwile - skoro Ty planujesz juz 2012 to spokojnie wyrwiesz cos fajnego na bookingu.
Na tor i tak bedziesz dojezdzal wiec szukaj sobie czegos 20-30km od Spa bedzie taniej- wieczorkiem warto podjechac do centrum Spa na thermy przy hotelu Radisson (ok.26E za 3h - po calym dniu na torze mozna sie pomoczyc) - a w tym hotelu nocuje wiele ekip F1 wiec napewno kogos znanego spotkasz Wink
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-02-2011, 18:50
Post: #7
RE: Wyjazdy na GP
Dzięki wielkie wojti. No to zaczynam ostro zbierać kaskę bo widzę, że atrakcji tam nie brakuje. Jeszcze jedno pytanko, jechałeś autem? łatwa trasa?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-02-2011, 19:07 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2011 19:15 przez wojtitychy.)
Post: #8
RE: Wyjazdy na GP
Nie brakuje Smile a jak jeszcze bedziesz chcial sobie kupic jakies pamiatki na stoiskach teamow to mozna pojsc z torbami Wink Jesli bedziesz kupowal bilet tam gdzie nie ma telebimu to polecam KangarooTV (50E na caly weekend - nie wiem jak bedzie w 2012).
tak, jechalem samochodem. Trasa super - do samej Belgii autostrada (jak to w Niemczech) a i w Belgii jedziesz expresowka (a moze to nawet autostrada jest) prawie do samego Spa. a przy samym torze parkingi platne 10-16E za dzien (te za 16 blizej toru ale na Spa blizej nie oznacza ze to 100m...troche trzeba deptac). Na Hungarororing jezdze od siebie najkrotsza trasa (na Ziline, Martin, Sahy) i powiem Ci, ze wole jechac 1200km do Spa niz te niecale 400km na Hungaroring - super droga i w Niemczech sa odcinki, ze mozesz pojechac ile fabryka dala Wink - bez mandatowych konsekwencji.

aaa jesli lubisz i masz ochote to jadac na Spa po drodze (troche trzeba odbic ale nie duzo) mozesz wpasc na tor kartingowy MSC w Kerpen (chyba sprzedal go juz bratu Ralfowi ale dalej jest sygnowany jego imieniem Smile ) http://www.ms-kartcenter.de/com/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-02-2011, 19:22
Post: #9
RE: Wyjazdy na GP
Nie ma co jadę!!!Smile miałem plany jechać już w tym roku ale ten dramat Roberta zmienił planySad No i nie wiem jak ty, ale raczej Robert ma ten sezon stracony. Nie jestem pesymistą, ale jak pomyślę o jego obrażeniach to nie wiem czy mu się uda wrócić w tym sezonie czego bardzo mu życzę.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-02-2011, 19:45
Post: #10
RE: Wyjazdy na GP
Przecież na wyścig można jechać, nie wiem czemu ale niektórzy uważają, że bez Roberta nie można oglądać wyścigów. Może to dlatego, że go nie lubię i jakoś zbytnio się jego obecnością nie przejmuje.
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości